Waaaaaaaaaaaaaaa !

Ya Allah ! Sayang nyeee .
Aku tak dapat jumpee Paan dekad taman .
Pukul 3 macam tuh Capikk kol ,
No rumah pulakk tuhh .
Adekk aku ankat lahh , mase tuh ibu and nenek aku ade jee .
Ttibe adek aku cakap ade org nak ckp dgn aku ,
Rupenyee kau Capikk , Dea cakap deaorg dekadd Taman aku .
Aduhhhh ! Paan punn ade , Paan rinduu sbb tuh nak jumpee ,
Waaaa ! Mase Paan cakap dgn aku dekad phone tuh ,
Terus ibu aku cakap sapee tuh , Aku punn terpaksee matikann !
Waaaa ! Baru nak berpeluang cakap dgn dea :'(
Dah lahh tak dapat jumpee :'(
Nana tuhh rumah dea dpn taman jee ,
Nana cakap Paan dgn Capikk ade kad taman siap bawak GITAR !
Huwaaaaaa ! Meraung aku nak keluar .
Msalah nyee , Maklumlahh , nenek aku adee .
Aku pulakk mase tuh tgah belajar masak dgn nenek aku .
Tak sopan kalau aku pergi jee :'(
Paaaaannnn ! IMY laahhh !
Adoiii , Okayy lahh dear ,
If you bace nihh , Esokk i keluar pukul 5 mcm tuh
But not dekad taman yahh ,
You ronderonde punn jadilahh :))
I nak tngok mukee you !
Esokk ade org datang msakmsak utk sabtu nnti .
Sabtu nnti ade majlis dekad rumah aku .
Waaaaaa ! IMYIMYIMY !
Sorry sgtsgt dear .
I mmg tak boleh keluar :'(
I hope you faham maksud I .
Okayy lahh byebyeeee :'(

No comments:

Post a Comment