SekolahSekolahSekolah !

Yeaahh , seperti semua thu .
Sekolah akan bermula lagii =D
Weheee ! Best doo nanti .
Japp , aku belum buad persediaan lagii maa .
Beg , baju , kasut belumm beli .
Busy doo ! Err esokk .
Bangun pagipagi , siapsiap pergi sekolah .
Beli buku lahh , Pergi sama syuhadah =)
Belum beli doo . =D
Malam tuh pulakk aku , syuhadah , ain , iqmah , adlina , awin , adek aku elin , and ajin .
Kami buad persembahan BEST punyee !
HAHA , Macam kelakar pulakk doo .
Err alaah persembahan utk taman jee .
Aku ade rakan masee tgah latihann , Seronok doo .
Nantinanti je lahh aku upload ehh =)
Laguu , Suki (Siapak aku) Alaah yang Demi Lovato nyanyi This Is Me too .
Sonoksonoksonok ! Weee . Malam tuh act adee Majlis New year lahh .
Majlis tuhh start pukul 9malam habis pukul 1 macam tuhh kodd .
Aduhh , mesti ngantukk . Sabtu pagii pulakk terus keluar nak pergi jalan =D
Nak ikott ? HAHA . Boleh blaa =)
Alahh jalanjalan dgn family tersayang jee =)
Weheee . Okayy lah , Byeeee .
Ding Dong Ding Dung Ding Dang !
Kebabomm ! HAHA .
Err dahdah . Byeeee sekali lagii , HAHA

No comments:

Post a Comment