Hangout beribu kalii .


HAHA , tahun nihh agak best jugakk dooo .
Asekasek hangg . Seronokk gilakk .
HAHA , Kelakar ponn adee kalau pikirkann pasal tuhh , Maluuuuuu .
Ain yang kelakar nyee pulakk , mase tgah nak balikk dari tasikk , dea jalan ttibe terPELEOTT . HAHA .
Ain teruss cover up balikk kaki dea , and then mase tgah tnggu Ain betul enn kaki dea tuhh , kiteorg sempat lagii snap .
Alahaii , malangnyee . Gambar aku buruk teramat .
Gambar aku yang comel (perasan) ade dekadd bat punyee camera .
Cett ! HAHA . Bat Si Elmoo , Comell doo bat dekadd luar ,
Dea pakai baju Elmo Pink pulakk tuhh , HAHA
Izyan pulakk pakai tee putihh gambar kucingg , dea sempat lagii colong bat punyee jacket .
Heee , Jalan sane jalan sini , TUPTUP balikk nyee dekad KFC jugakk .
CAPIKK oii , aku pakai tudung sebab after siap sane , aku ade hal lainn lahh budakk oii .
Ishh , thu lahh aku burokk .
Aku pakai tudung tak chantekk ? Aku rase aku pakai ea tak pakai ea , dah memang buruk ponn . Enn ? Tak pernah chantekk lahh dodol !
Nihh gambar yang aku sempat amikk , But tak penuhh ehh .
Gambar sepenuhnyee ade dekadd BATRISYIA .
Ehh bat , nnti kalau dah upload tag ann dekad aku ehh .








Haa , dapat jugakk gambar si IZYAN nihh . Heee.


Nihh bat , err aku rase aku tak payah kenalkan dah kodd . Sebab sape tak kenal dea enn ? HOTT SETAPP . HAHA. Dea comell , garangg ! Hee

Haa , yang pakai Jacket hitam nihh IZYAN . Dea nihh paling susah tngkap gambar , asal tngkap suruh buangg . Geram sama kau . HAHA . iloveyou bogiefriends


maaf ehh , mase nihh tgn aku berbedakk . HAHA




No comments:

Post a Comment