Bergambarr Itu Hobii . Tapii Burukk HAHA

Haaaa . Nihh kerjaa akuu . Bile bosann . Pagi tadii semngat bangunn , mandimandii siapsiapp , Saturdayy , selalu keluarr . Aku punyee lahh pagipagi dah siap dgn seluar jeans bagai , dandan rambut lahh , makeup lahh . Tuptup ayah aku katee hari nihh keluar pergi KENDURII . kene pakai baju kurung . MAK AIHH . Buadd malu jee . HAHA , Aku terus gosok baju kurung . Ayah aku cakap lagii ' Yana , kite pergi malam lahh ' aduiii , penadd jee . Dah alangalang TUHH , aku ape lagii . BERGAMBAR sakan lahh wehh . HAHA , Act aku dah adee gambar lainn , tapi semua dah hilangg . HEHE entah mcm mane boleh jadii . Yang aku pakai tali kadd kepalee tuh jgn hiraukann . Agak kelakarr . Mulemule aku pakai , elokk . Tapi bile tngkp gambar , bende nyee makin lame keatas . Kelakar jee muke aku mase tuhh . Lamelame aku tengok gambar nihh buruk nak matii doo . Soo kauorg jgn lahh tengok lamelamee . Buruk enn gambar aku ? HAHA . Maaflahh , aku nihh memang ade penyakitt . Suke bergambarr . Takpeetakpee . Malam nihh aku siapsiap pakai baju kurung aku tangkap gambar lagii . Aku gedikk ? Bialahh ! Bukan kacau kau punn . Wekk =p


Semua burukburuk , SORRY kayy . Dah lahh byeee .Nak siapsiap pergi kendurii .
Ding Dong Dang Dung Deng
Kebabomm . HAHA
Err sudahsudah , BYEEE =)

MOOD = happy

5 comments: