Seronok .

Hee , Paan hari nihh balik dari Langkawi .
Best tak kau kadd sane ?
Heee , coklatt ?
HAHA , Gurauu jee .
Biee , IMY dooo .
Ehh nanti hari rabu I keluar dgn kawan pergi kfc setia alam .
Nanti I give you more information about that yahh bie :)
Hehe , Pagi semalam , aku keluar dgn ayah aku .
Yeahh , Macam biase SATURDAY .
Dimane aku akan keluar dgn my daddy bogiee :)
HAHA , Adek aku punn ikut .
Kiteorg beli bajuu .
Geramm doo , Alif dapat 5 helai baju , Elin 2 same dgn aku .
Eishh , malam tadii keluar lagii , kali nihh satu family :)
Pergi tesco jee , makan makan , beli barang dapur .
Lepas tuhh aku mintak kadd mummy aku cardigan kelabu tuhh .
Lawa , ibu aku punn belikann .
Heee , nanti rabu I nak pakai cardigan tuhh :)
Tak sabar :)

Ehh okayyh lahh , Byee :)

No comments:

Post a Comment