Humm , lame tak updated doo .
Rindu ini blog lahh .
Hari sekolah macam biase jee .
Tapi kesian sgt ,
Aku ade tabiat yang tak boleh dikawal .
It is , PANAS BARAN .
Hari tuh mase merentas desa , aku terlalu penat . Eii muke aku punn merah .
And then ttibe Paan tegur , aku mase tuh mane pandang , aku punn ape lagii .
Ttibe marah tak tentu pasal .
And then kawan aku cakap , 'apesal kau ckp mcm tuh?'
Aku baru sedar aku marah dea , aduhhh .
Kesian doo dea , Eish , rase macam nak tampar diri aku nihh pun ade .
Sayang ! Maaf sgtsgt .
Asyik buad you marah jee .
And then I punn terus ckp dekad you balik kann ? I'm say sorry kann ?
Biee , tahan dgn I okayy ?
And thanks sgtsgt sebab buad I gembira sampai sekarang .
I only love you :))
You tuu dah lah comell , kalau I lepaskan SUMPAH rugii fahamm ?
I hope kite berkekalan :) Hee (gataii pulakk)
Okayy byee dear :))

2 comments: